понеділок, 20 лютого 2017 р.

Структурний графік вивчення алгебри в 9 класі на 2017-2018 н.р..


Структурний графік вивчення алгебри в 9 класі на 2017-2018 н.р..
Підручник: Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С. Алгебра 9 клас, 2009 рік.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Математики 5-9 класи. – Київ, Видавничий дім «Освіта», 2013 рік.
Номер тижня
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
12
13
14
15
16
17
18
19
19
20
21
22
23
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Дата проведення






































Назва розділу, кількість годин
 Нерівності
(18 годин)
Квадратична функція
(30 годин)
Числові послідовності
(12 годин)
Повторення навчального матеріалу
(10 годин)
Контрольні роботи
1







2







3









4





5




6
Параграфи підручника






































Міжпредметні зв’язки
Фізика, економіка, хімія
Фізика, економіка, інформатика
Економіка, інформатика

Вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів
наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей
пояснює:
·                що таке об’єднання та переріз множин
застосовує зазначені поняття для доведення нерівностей
формулює:
·                властивості числових нерівностей; властивості нерівностей зі змінною;
·                означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною; рівносильних нерівностей
обґрунтовує властивості числових нерівностей
зображує на координатній прямій: об’єднання та переріз числових множин; задані нерівностями числові проміжки, виконує обернене завдання
записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей
розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною
наводить приклади: квадратичної функції
обчислює значення функції в точці
пояснює:
·                перетворення графіків функцій: f (x) → f (x) + а, f (x) → f (x + а), f (x) → kf (x);
·                алгоритм побудови графіка квадратичної функції
характеризує функцію за її графіком
розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; побудову графіків функцій із використанням зазначених перетворень графіків; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач
наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій
формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій
записує і пояснює:
·                формули: загального члена арифметичної та геометричної прогресій; суми перших n членів цих прогресій;
·                властивості арифметичної та геометричної прогресій
розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; запис періодичного десяткового дробу у вигляді звичайного дробу; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій

Таблиці

Таблиця квадратів


Роздатковий матеріал
Дидактичний матеріал
Дидактичний матеріал
Дидактичний матеріал





Комп’ютерні програми








































Немає коментарів:

Дописати коментар

Онлайн-інструменти для здійснення формувального оцінювання

Онлайн-інструменти для здійснення формувального оцінювання