Структурний графік вивчення алгебри в 9
класі на 2017-2018 н.р..
Підручник: Мерзляк А. Г., Полонський В.
Б., Якір М. С. Алгебра 9 клас, 2009 рік.
Програма для загальноосвітніх навчальних
закладів. Математики 5-9 класи. – Київ, Видавничий дім «Освіта», 2013 рік.
Номер тижня
|
Вересень
|
Жовтень
|
Листопад
|
Грудень
|
Січень
|
Лютий
|
Березень
|
Квітень
|
Травень
|
|||||||||||||||||||||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
|
Дата
проведення
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Назва
розділу, кількість годин
|
Нерівності
(18 годин)
|
Квадратична
функція
(30 годин)
|
Числові
послідовності
(12 годин)
|
Повторення
навчального матеріалу
(10 годин)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Контрольні
роботи
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Параграфи
підручника
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міжпредметні
зв’язки
|
Фізика,
економіка, хімія
|
Фізика, економіка, інформатика
|
Економіка, інформатика
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вимоги до
загальноосвітньої підготовки учнів
|
наводить приклади: числових нерівностей;
нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних
нерівностей
пояснює:
·
що таке об’єднання та переріз множин
застосовує зазначені
поняття для доведення нерівностей
формулює:
·
властивості числових нерівностей; властивості нерівностей зі змінною;
·
означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною;
рівносильних нерівностей
обґрунтовує властивості числових
нерівностей
зображує на координатній прямій:
об’єднання та переріз числових множин; задані нерівностями числові проміжки,
виконує обернене завдання
записує розв’язки нерівностей та їх
систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних
нерівностей
розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи
лінійних нерівностей з однією змінною
|
наводить приклади: квадратичної
функції
обчислює значення функції в точці
пояснює:
·
перетворення графіків функцій: f (x) → f (x)
+ а, f (x) → f (x + а), f (x)
→ kf (x);
·
алгоритм побудови графіка квадратичної функції
характеризує функцію за її графіком
розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; побудову
графіків функцій із використанням зазначених перетворень графіків;
розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох
рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня;
складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних
моделей прикладних задач
|
наводить
приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної
прогресій
формулює означення і властивості
арифметичної та геометричної прогресій
записує
і пояснює:
·
формули:
загального члена арифметичної та геометричної прогресій; суми перших n
членів цих прогресій;
·
властивості
арифметичної та геометричної прогресій
розв’язує вправи, що
передбачають: обчислення
членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями
між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної
прогресій; запис періодичного десяткового дробу у вигляді звичайного дробу;
використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження
невідомих елементів прогресій
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Таблиці
|
Таблиця квадратів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Роздатковий
матеріал
|
Дидактичний матеріал
|
Дидактичний матеріал
|
Дидактичний матеріал
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Комп’ютерні
програми
|
Немає коментарів:
Дописати коментар